> > > > Sposoby na ból pleców

Jedną z najczęstszych przyczyn bólu pleców jest złej jakości materac. Jeśli po przespanej nocy budzicie się niewyspani, z bólem oraz ogólnym dyskomfortem – czas przyjrzeć się na czym śpicie! Ból pleców może być oczywiście skutkiem choroby lub schorzenia, wtedy najlepiej jest skonsultować się z lekarzem.

Sposoby na ból pleców

Bóle pleców często wiążą się ze spaniem na starym, zużytym materacu, niewygodnej wersalce czy tapczanie. Aby temu zaradzić, należy dopasować materac do własnych potrzeb. Podczas kupna warto wziąć pod uwagę jego twardość oraz dodatkowe funkcje, np. antyalergiczne lub wysoką elastyczność punktową. Bóle pleców złagodzą materace ortopedyczne, termoelastyczne, lateksowe i wysokoelastyczne. Idealnie dopasowują się do kształtu ciała, umożliwiając doskonałe podparcie dla kręgosłupa podczas snu. Charakteryzują się sprężystością i wysoką odpornością na odkształcenia, dzięki czemu gwarantują zdrowy i odprężający sen.

sposoby na bóle pleców

O komforcie snu decyduje także poduszka. Zarówno zbyt płaska jak i „puchata” może przyczynić się do powstania bólu w karku. Najlepszym rozwiązaniem są poduszki medyczne. Wykonane z pianki termoelastycznej, nadają się do użytkowania obustronnie i świetnie sprawdzają zarówno dla osób śpiących na plecach, jak i na boku. Taka poduszka dopasowuje się do Waszego ciała, a nie odwrotnie. Jej twardość jest idealnie wyważona. Poduszki Hilding dodatkowo posiadają Medicott Velur – pokrowce z delikatnym welurowym wykończeniem, z łagodnym aromatem lawendy. Zapach ten otula do snu, wycisza, uspokaja i ułatwia zasypianie. Nie bez znaczenia jest fakt, że poduszki Hilding dzięki specjalnej impregnacji hamują tworzenie i gromadzenie się niebezpiecznych pleśni

sposoby na bóle pleców.

Higiena snu

Ważne jest również to w jakiej pozycji śpicie oraz sposób w jaki rano wstajecie. Zdrowa i naturalna dla kręgosłupa pozycja to na brzuchu oraz plecach. Ciało nie jest wtedy nienaturalnie wygięte. Rano, zamiast super szybko zrywać się z łóżka, warto delikatnie przeciągnąć się. Dotlenicie w ten sposób swoje mięśnie, a kręgosłup nie będzie narażony na przeciążenia.

 

Pin It on Pinterest

Share This

Ciekawe? Udostępnij!

Udostępnij tą stronę na swoim profilu